Ny PWO & ryggpass

Idag fick vi hem lite nya produkter att använda vid träning och återhämtning. 

Jag provade på en ny PWO (att ta innan träning) 

Den kändes bra och smakade helt okej också. 

Efter att den kickat igång så körde jag och Freddie ett bra ryggpass. 

Började med pullups 
Där efter rodd med stång, rodd i T-bar, Latsdrag bakom nacken, sittande rodd, pullover & slutade med en övning som jag inte vet vad den heter. 

Denna som jag gör på bilen avslutade vi passet med. 

Man drar armarna neråt och klämmer åt ryggen. 

Både rygg , axlar & armar har växt på mig. Nu kör jag på med att bygga några veckor till sen skala av för att se vad som gömmer sig under :) 

För övrigt så är det höstlov för alla i familjen nu. Jätte härligt att vara lediga tillsammans i några dagar. 



1 Jonna:

skriven

Wow! Vilka muskler, du har kämpat på bra ser jag!!!

2 Favvo:

skriven

Snyggt jobbat mitt älskade fadderbarn !

Dessutom: Så roligt att få träffa er i söndags !
Jag vet att jag är språkrör för en lycklig och nöjd 80-åring också !!

Kommentera här: