Onsdag.

Idag på fm var jag barnvakt till Nellie. Hon var så glad & tjoade för oss. Efter lite lek & mys somnade hon gott och vaknade lagom till mamma kom tillbaka.


Kusinerna hade mysigt på golvet.


Söt Sessan.

Efter lunch kom mamma förbi med tidnings utklipp från min teater tid.

Så roligt att läsa igenom, och titta på bilderna.


Det är verkligen roligt med teater & musik.

Nehe, nu ska ja ta en kaffe & gå ut på en promenad med sonen. Emilia och jag var ute tidigare på en cykel /promenad tur med Thule. Men nu är hon med mormor & städar ur hennes förra lägenhet.

Hej hopp! ♥
1 elenore:

skriven

Hehehe vad roligt det är att titta på gamla kort o utklipp :)

Ses imorgon vännen min♥

2 Malin Falk:

skriven

Ha HA!!! Det måste jag få läsa nästa gång jag kommer förbi :) Va rooligt!!

3 Sanna:

skriven

va söta dom!

hahhah vilka tider du micka! men visst hade vi kul! nästan så man längtar tillbaka ibland!!

4 Milliez ★ My truth, My confessions:

skriven

Hittade precis till din blogg. Och jag måste säga att den är verkligen något jag kommer att fortsätta att läsa!



Jag la till dig på bloglovin' så jag inte tappar bort dig :)



Kram Kram

Kommentera här: