Tänk om ja bara kunde skriva precis vad jag ville här.




Efter en trevlig vända på stan , Torget , thimons & banken åkte jag o sonen hem. Gick ut med hunden och påbörjade sen projekt städa-fint-till-helgen som jag alltid gör på torsdagar. I bilden övre sitter Milton fast i stolen o inväntar mat medans jag lagar mat & moppar golvet. Super morsa som gör allt samtidigt, jajjemen men sen fick han äta överkokt pasta med :/


Även toaletten nere hann få sej en fräschare look :)

Efter som jag inget bättre har för mej när barnen sover så tänkte jag fortsättta i hallen, rensa bort alla skor vi inte längre använder, likaså kepsar & solglasögon. Vi ses igen i maj!

Sen får det bli nagelvård & lackning till nått halv tråkigt tv-program. Men nästa vecka börjar alla roliga serier igen! :)

/ Men det tänker jag inte göra!
1 cecilia fridh:

skriven

Jag önskar också jag hade nåt ställe man kunde skriva allt på. Blir galen ibland och vill bara skriva av sig då.

Fint ni ser ut att ha det hos er.. Jag ska höst städa här i helgen och få upp nya gardiner och massa annat pynt..

Kram på dig

Kommentera här: