Inne i baby bubblan.

Det känns riktigt som man går på moln, helt underbart med en bebis i huset igen ! :)

Men vad är det då för pojke ja fått ? Han är så nöjd o belåten hela tiden. Pipper då han vill ha mat ca 3-4 timmar emellan målen, matningen håller i sej i ca 20 min då han alltid somnar ifrån.

Sover mest hela tiden, men har sina vaken perioder då vi myser i famnen eller han ligger o smaskar på sina händer o kikar runt. Vaknar 1 gång på natten vid 3 tiden, sen vaknade han vid 06:20 idag.  Väldigt snäll o smidig med andra ord..  Nästan så ja letar efter ON knappen.. hmm..

Men det kan ju ändras fort.

Idag ska BB hemvård komma hit kolla till han. Så ja går här hemma o plockar och väntar på att freddie & Emilia ska vakna.

Men vad ska då lillebror heta ? Freddie försöker tjata på att ja ska bestämma mej. För han är helt inne på Viggo. Men jag vill veta om ja verkligen gått igenom alla mina förslag för ja kan ju inte komma o ändra mej sen igen. 
Viggo B.Kvist Jag tycker helt klart att det låter bra. Ska ge det några tankar till.. Fler förslag är välkomna.

Jag är piggare o välkomnar nu flera besök om det är nån som vill komma o snuffsa bebis !  Måste ringa tidningen idag o boka tid för fotografering.. Samt klipp tider till mej o Emilia.

Dags för frukost nu. Åter tack för era komentarer o Gratulationer.


Emilia myser med Lillebror inne på BB.
1 Anna:

skriven

Vilken söt bild på Emilia o lillpojken! Jag måste säga att jag tycker Viggo o Vincent är fina namn båda två!:-)



KRAM

2 A-L:

skriven

jätte fina bilder! Tuva tycker lillebror är så söt att hon nästan svimmar :P idag blev det lite mycket för oss... igen :) men imorn får du allt duka upp det dyra fikat ;)

puss o kram till er alla!!!

3 Lotta:

skriven

Wow, vilka sötisar du har till barn :)

Grattis! Jag önskar er all lycka!

4 Jessica T:

skriven

Mysigt i babybubblan. Nästan så amn saknar det. Ta till vara på det. Snabbt går det. I dag för ett år sedan var Lucas beräknad.

Viggo B Kvist låter väl kanon. Emilia och Viggo, japp. Jag röstar för.

5 Elenore:

skriven

fin han är...härligt att det går så bra...

kan tänka mig att det är mycket mysigt ;)

Viggo låter bra tycker jag...vad har du mer då att välja emellan??kram

6 Gabriella:

skriven

Viggo är ett jättefint namn, gillar det (hade det som förslag till när vi väntade Nova)



Såg att Du skrivit ang boka tid för fotografering.

Till tidningen?

Vi tog kort hemma med vår egna karmera och sen mailade jag bara in det till tidningen.

Kändes bra då man kunde se hur kortet skulle se ut.

(fast man kanske får se hur det blir när de tar med?)



Kram

7 Jessica T:

skriven

Ang fotograferingen. Ett tips är verkligen att ta bilden i eksjö Där har de bra kamera, upplösningen blir rätt och de kan det där med babyfotograferingen. Ofta så hamnar bilder som man skickar in svart-vitt. Och tyvärr håller inte alltid de bilderna kvalitén. Ring och prata med Lotta Folkesson på familjeavdelningen i Eksjö.

8 Ida *Meya och Tex mamma*:

skriven

Jag tycker verkligen att han ska heta Milton oavsett att nattisbarnet heter så. Emilia och Milton. Kan inte bli finare än så :)

Mysigt i babybubblan, jag saknar det :)

Hoppas han fortsätter vara så lätt :D

9 Anna:

skriven

Tim tycker jag är fint

10 syster:

skriven

Milton, yes :)

11 Anna.E:

skriven

åh jag är så lycklig för eran skull!

han är jätte fin! du har tur som har fått två så vackra barn! började gråta när jag läste. åh ja är så stolt över dig, nä nu börjar ja lipa igen!

kommer o hälsar på dig snarast!

ta hand om er nu snuppa. <3

12 malin:

skriven

Micka för fasen jag vill komma! Jag har en del pojkkläder också som du kan få! De är i strl 62/68 men det behövs ju någon gång med! hör av dig åhh lyckotårar han är ju så förbaskanet söt!

13 tessan:

skriven

åå så ssöt han är =)

grattis ännu en gång!!!

håller nog dock med fredde, viggo är så fint!



det blir nog bra vilket ni än bestämmer er för!!!



kramar

14 Gabriella:

skriven

Vi har fått båda våra bilder i färg, trots att vi tagit dem själva.



Ang namnet så gillar jag Viggo som namn.

Men jag kan nog hålla med om att Milton och Emilia låter bättre.



Usch era stackare med så många åsikter om namnen.

Hoppas inte ni tar illa upp när man skriver vilket man själv tycker skulle passa bäst.



Det kommer bli bra oavsett ju.



Och det där med babybubbla minns jag knappt =(

Tiden bara springer iväg med barn nr 2 (gick ju fort med första med)



Kram

15 Hannah:

skriven

Mysigt... !!

Timmie hade pratat me mannen vi kan la se till helgen ! Vore jätte skoj med lite grill eller något ! kan la höras på tele ! Kram på dej

16 Ida *Meya och Tex mamma*:

skriven

Vi fick också färgbild på barnen när vi mailade in. Tror bara att man ska publicera på onsdagar lr lördagar för att få färg.

17 Ida:

skriven

Imorgon torsdag kommer jag å hälsar på er!! =)

Kommentera här: