Nu är det gjort ..

Idag tog Emilia sitt andra hål i örat, så nu har hon ett öra med rosa bling bling , och ett öra med silver bling bling :) Jätte söt är hon och stolt över att hon vågade ta 1 till hål idag.

- Mamma jag vågade ta mera hål , för nu var det en tjej som gjorde. Och då gjorde det inte lika ont.

Sötisen min. Hon är duktigt , pillar inget på något av smyckena och det äldsta se jätte fint ut.

För att hon var så duktig idag fick hon köpa nya öronhängen att ha sen då det läkt klart samt något från leksaksaffären. Hon valde ett spel, jätte kul verkade det. Nu har vi 3 i samligen som vi kan spela ihop.

Skönt att höra att cellprovet inte verkar vara någon fara.. Visst lär det kännas , men det kommer man inte ifrån på någon av gyn undersökningarna. Där ligger man och spänner sej och väntar på att det ska kännas. Precis som hon tandläkaren, fy och dit ska jag oxå i Januari.. Vad har jag gjort för att förtjäna detta !:P

Jag har lite smått börjat kolla runt om information om löshår, hur det sätts fast , hur länge det håller osv.
Men det kan inte kan förstå är hur det kan kosta över 4 000 :- att göra det hos frisören ? Är det guldtrådar i håret kanske ? Hur som haver så ska det bli jätte kul att testa , hoppas jag trivs i det. Vad jag har hört blir man lite beroende av det.. Jag ska träffa Hannah i nästa vecka , och hon har hållt på ett tag vad jag har förstått. Så hoppas få lite info av henne.


Ikväll ska vi spela bingolotto. Jag har köpt glass och exotiska frukter att smaska till :)
1 Anna:

skriven

Jag har haft mitt löshår sedan augusti.. o ja, det är beroendeframkallande!! Mitt hår är inflätat.. men det finns ju lite varianter som limpluttar o tejp men inflätat är verkligen det absolut skönaste!!

Kommentera här: