Nytt år snart..

Tillbaka till värkligheten efter skön ledighet..

Haft en kalas jul o sköna mellan dagar.. Har faktikst idag lagt upp några bilder på Bdb för den som vill kika !

Imån är det nyårsafton.. Jag o Sanna ska handla, sola o fixa inför kvällen hela dagen.

fam bjelke
Al´s föräldrar
Sanna & Gucke kommer till oss på kvällen.

Vi ska äta 3 rätters, spela spel o sjunga singstar.. Om orken finns åker vi ner till stads parken annars
vet ja att det brukar vara rätt livat i åkers trakterna ..

Ser fram emot en trevlig kväll.

Lagt in bilder från 20-25 Dec för den som inte är så insatt i Bdb.. :)

Har inga nyårs löften.. De kan ja inte hålla ändå. Mina förväntningar om 2009 är att ja ska göra det till det bästa ja kan!

Skadar inte att dra ner lite på helg jobb, mer umgänge med vänner, lyckas få iordning på vårt hus !


Jag med min stooora Julklapp :)


Jag med min stoora julklapp :)

Freddie gav mej en 32 tums tv till sovrummet :) Tack darling..



Gott Nytt 2009 !!
1 Helen:

skriven

Gott nytt på er allihopa! klart 2009 blir ett bra år.Vickan o ja ska iaf åka utomlands.Kram...

2 Jörgen Andersson:

skriven

Gott Nytt År!!



Hälsa Fredde!!



och.....Lotta på bråkmakargatan (Emilia).

3 Annica:

skriven

Gott nytt år vännen..

Hoppas Jul och Nyår varit bra..

Kram

Kommentera här: