Jo ja lever.

Lovade visst för längsen att slänga in fler sommarbilder ... Men jag sitter sällan vid datorn numera.  

Jag spenderar mer tid på gymmet ;) 

Ny årstid, nya mål! 

Dagsform 6/9. Nu hoppas jag att det sista på magen går att träna bort under några månader.,

Lite bredare rygg vill få fram mer muskler nu, därför är cardio mer prioterat nu. 

Tränar såhär denna veckan : 
Måndag : morgon Pw 5 km 
Styrka - Ben 

Tisdag: morgon pw 5 km 
Styrka- axlar/mage 
Kvälls Pw 5 km 

Onsdag: Morgon Pw

Torsdag: styrka- rygg/biceps 

Fredag: morgon jogg 4 km
styrka- Bröst/triceps 

Lördag: Styrka- ben 

Söndag: vilodag 

Massa träning men det är så härligt nu när jag orkar mer och känner mig pigg. 
Vågen är inte lättare men kroppen e tajtare :) 

Nytt mål är att jag ska klara av ett lopp i maj. Min man anmälde mig till Tough Viking. Så nu jäklar måste ja få upp konditionen också. 



1 Mickis:

skriven

Jävlar vilken kropp du byggt upp!! Riktigt bra jobbat!!
Vill du berätta lite hur du äter? Mm? Dricker du proteindrinkar mm?

Kommentera här: