Onsdag.

Imorse kändes det lite som om det aldrig skulle bli ljust idag.. Regnet öste ner när jag vaknade innan 07. Och sen var det mörkt fram till efter 8 tiden. Och mörkare blir det, på söbdag dras klockan tillbaka och efter det spenderas nästan hela dagen i mörker.,

Ah hösten är inte min favorit årstid. Jag är trött mest hela tiden och jag som annars älskar att vara ute drar mig för varje promenad med hunden. Buuuur va kallt de e. 

De va de gnället - check! 

Jag unnade mig ett besök hos frisören igår, det fick mig iaf att känna mig lite piggare för stunden. 

Selfie fotad, hatar att ta kort på mig själv :/ 
1 hyfsad bild av 15 tagna. Jag är inte bekväm framför kameran, eller tycker om att se resultatet efter. 

NÖJD iaf med håret. Lika långt som förra veckan, samma färg som förra veckan men lite tjockare än förra veckan :) 

Kommentera här: